" />

« Home | TE Essence: I Love Berlin » | Nove pridobitve #1 » | TE Essence: Fairytale » | Get ready girls! » | I'm Back. »

Novemberski favoriti

Mesec se počasi bliža koncu. V postu predstavljam izdelke, ki so zaznamovali moj november.

#1 Essence 39: Spicy
Ta čudovit odtenek rjave barve je na mojih nohtih od nakupa naprej. Je precej dobro prekriven (na sliki podlak in 1 plast), nanos pa je mala malica. Mogoče sem ga tako vztrajno nosila cel november, ker me asociira na jesensko listje, vonj kave in cimeta. Mnjami!



#2 Classic short Ugg boots
Kaj je lepšega za mrzel in suh november kot uggice? Udobni in topli so kot copatki! Trenutno počivajo v škatli in čakajo na lepše (predvsem pa bolj suhe) čase.



#3 Dišeče svečke
Družbo so mi delale Ikeine. Trenutno vonj po čokoladi in karameli.



#4 Gloss Make up Factory, odtenek 93
Plum ustnice so in! Meni osebno popoln odtenek za hladnejše čase.



#5 Zeleni čaj
Ker je učinkovit antioksidant, uravnava nivo sladkorja v krvi, preprečuje cirozo jeter in je dober topilec maščob. Do i need to say more?



#6 Gossip girl
4. sezona je nora! N-O-R-A!

Lets stop the world...

About me

    Everything's good. I'm rocking it and enjoying myself. If there's a party I'll be there. That's what it's all about. I'll show you my moves, don't you worry.
....profile

Loves...

    My family, boyfriend and friends, coffe in the morning, Zara, dance dance dance, my iPod, Starbucks, Intimissimi, Jagermeister, diamond ring, Lindt, Nike, L'oocitane, Uggs, Ikea, high heels, H&M, nail polishes, books and reading.

Hates...

    Waking up in the morning, tea, my legs.

Reading...


Didaktika

Listening...


    Messy Little Raindrops
    Cheryl Cole

    Loud
    Rihanna

    Speak Now
    Taylor Swift
    *get your own CD*
    Whatever gets you through today